Ik kan niet in mijn Snapchat-account

-
Goedenavond,

Ben mijn telefoon laatst kwijt geraakt en kan me Snapchat account niet meer in omdat mijn simkaart ook weg is dus de code kan niet verstuurd worden naar me wat moet ik doen?



Configuratie: iPhone / Safari 11.0
Meer weergeven 

Jouw antwoord

1 antwoord

Gepubliceerde berichten
374
Inschrijfdatum
vrijdag 3 april 2015
Status
Geverifieerde expert
Laatste deelname
15 februari 2019
127
0
Bedankt
Beste Helpme,

Voor het antwoord op je vraag kun je het beste even direct met Snapchat contact opnemen via de ondersteuningspagina.

Hier selecteer je onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob
CCM
Reageer op Bob Dijks's antwoord